tirsdag den 13. marts 2012

Kunstner 3/ Tom Nitzsch




Jeg har malet i mange år og bevæget mig indenfor mange forskellige stilarter. Da jeg startede i 80'erne, var det hovedsagligt airbrush, som havde min interesse. Senere kom silke- og oliemalerier til. Pt. laver jeg akryl-og voksmalerier. Jeg sælger nu malerier i både ind-og udland.

Deltaget i en del kurser, men er ellers selvlært. Jeg er uddannet voksenunderviser, og har i den forbindelse undervist handicappede mennesker i billedkunst og edb. Efter utallige opfordringer er jeg nu begyndt, at afholde kurser i billedkunst.

Jeg nyder at male, og kan ikke undvære det.

Jeg bliver glad når jeg maler- og det smitter af på mine omgivelser.

Jeg elsker at være kreativ.


Se mine øvrige værker i min shop: klik her

Bestil et malekursus: Klik her

Facebook: Klik her

Kontakt mig via min hjemmeside:


Farverige hilsner
Tom

Ingen kommentarer:

Send en kommentar